dijous, 16 d’agost del 2012

You Tube

Ara podreu veure algunes imatges sobre La Bisbal que estan al You Tube. Les han penjat gent del nostre poble, en diferents moments.


 Per a veure'ls cliqueu damunt del nom en color roig (vermell)

Encarni 63
Aquest video de cinc minuts de durada i molt treballat el va publicar la Encarni , una noia nascuda al nostre poble i del que va marxar de molt petita. Neta de la Filomena i el Joaquim de ca l'Agutzil ens visita sempre que pot i es nota com li agrada el seu poble, en aquest vídeo tan bonic.

Cova de Santa Llúcia
Cinc minuts d'imatges de la Cova de Santa Llúcia.

Sorteig Reis 2008
Deu minuts dels diferents programes que van grabar els de TV3 a La Bisbal  el dia que va tocar la loteria del Nen als socis de l'Ateneu Bisbalenc  i en dies posteriors.


Si en sabeu d'algun més m'ho podeu dir.
Gràcies.


I per acabar un triptic publicat fa un temps que ens indica com anar d'excursió al Grau.


Un bon mirador  per a veure el nostre poble a vista d'ocell.



Una sortida bonica i senzilla, apta per a tothom.


No es pot marxar de La Bisbal sense fer aquesta excursió.

.

1 comentari:

  1. Gracies Irene per mostra el vídeo a la gent del poble y a aquell que el vulgui veure ,el vaig fe han molta ilució ,con tu be dius el poble es una par de la meva vida i tinc mols bons records de cuan ere petita i també de ara .Per aixo vaig fer aquest vídeo dedicat a tots els que han nascut, viscut o passat per aquest poble al que estimo mol.Una abraçada .
    Encarna

    ResponElimina