dijous, 17 de juliol del 2014

Cartells d'anuncis nous i vells

El primer el poso per a celebrar el seu vint-i-dos aniversari.
Us en recordeu de quan van venir els Lax'n'busto a La Bisbal?
Doncs això vol dir que ara teniu més de vint-i-cinc anys.
Van venir en la celebració dels setanta-cinc anys de l'Ateneu.
Semblaven molts anys i ara ja està a punt de fer-ne cent.
Aquest altre és d'ara. La tradicional festa blanca del juliol. Serà després del sopar organitzat per la junta de les dones.
Per la setmana que ve ja hi ha penjat el cartell de la Setmana Cultural.
Aquesta n'es la programació.
 



Per al setembre la V Humana.

I per acabar mireu que em vaig trobar a en un poble del Solsonès, exactament a Sant Llorenç de Morunys.
Al primer cop d'ull no li vaig veure res d'especial, però em va cridar l'atenció una silueta que m'era molt familiar.
Però no podia ser. Era lluny de La Bisbal i ....
Però m'hi vaig voler acostar i sí, era cert el que veia.
Una garrafa d'oli de la nostra cooperativa fotografiada en aquest cotxe.
No sabeu la gràcia que em va fer.
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada